10. marts 2011

Nr. 9

Når jeg tænker over det har jeg lavet nogle ret fucked up ting efter jeg startede på gymnasiet.. jeg blamer helt sikkert gymnasiet! Denne aften foregik på en folkeskole, et sted jeg ikke kan huske på aktivitetskonference i 2008. Der var tyskertema til festen, hvilket betød at oppyntningen bestod af pølser... godt med pølser. Jeg var på et tidspunkt helt sikker på, at det var en god ide at starte bide-til-pølse legen. Det var bare lidt ærgerligt, at jeg var den eneste, der deltog. Jeg røg også en paptallerken den aften - jeg var jo løbet tør for smøger. Senere fandt jeg ud af at man godt kunne købe smøger i baren, så jeg havde slet ikke behøvet at være så opfindsom. Den største fejl ved den aften var nok, at der var øl til en 5'er. jeg brugte RIGTIG mange 5'ere og endte med at sidde og lalle på en bænk udenfor. Jeg ved ikke om det med at sidde på en bænk og se overdrevent fuld ud er lige det fyrene vil have, men i hvert fald var det sådan jeg endte med at kysse med Martin. du gode gud, jeg var fuld - heldigvis for fuld til at have sex! dagen efter vågnede Jakob op med med en pølse og ristede løg på sin hovedpude, som en eller anden havde lagt der.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar