26. marts 2011

Nr. 25

I efteråret 2009 i  2. g var jeg på studietur i Rom, som forresten er en helt fantastisk by!! Der boede vi på et lidt lusket hotel rimelig nær ved centrum. Udover min klasse boede der også en tysk klasse, der også var på studietur, og dem kom vi hurtigt i snak med. På et tidspunkt var Maria og jeg oppe på et af deres værelser sammen med to af de tyske drenge. en af dem hed Michael - det var ham jeg kyssede med. Jeg ved ikke hvad ham den anden hed, ham Maria kyssede med.. Det ene udviklede sig ret hurtigt til det andet, og ikke ret lang tid efter havde jeg sex med Michael, mens Maria havde sex med den anden tysker!!
Lidt efter begyndte tyskernes lærere at banke på døren, fordi vi alle sammen havde fået klager over larm og Maria og jeg skyndte os at smutte - det skal lige siges at jeg gik ud af døren med min BH i hånden, fordi jeg ikke havde nået at få den på igen. Derefter løb Maria og jeg altid forbi deres værelse, når vi skulle ud fra hotellet for ikke at støde ind i dem. Resten af studieturen blev Sanne fra vores klasse drillet voldsomt med at hun havde haft sex med en af tyskerne, mens hendes værelseskammerat måtte vente udenfor, og ingen af de andre fandt ud af at Maria og jeg også havde knaldet med tyskerne :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar