27. marts 2011

Nr. 26

Hej nummer 26! du er finne! - jeg kommer da efterhånden igennem nogle nationaliteter (der kommer også et par grønlændere på et tidspunkt - dog ikke den fede og alkoholiske af slagsen).
Jeg mødte Toni på vores studietur en aften vi var i byen. Faktisk var vi lidt på vej hjem, for de fleste af mine veninder var virkelig fulde og opførte sig som børn på 5 år, hvilket egentlig også var ret skægt - bortset fra at jeg var den eneste, der kendte vejen hjem til hotellet, så jeg påtog mig moderrollen og holdt mig (forholdsvis) ædru, så jeg var sikker på, at vi kunne komme hjem igen :D Det var Malenes skyld, at jeg kom til at tale med Toni, for hun blev ved med at stoppe tilfældige fyre på gaden og spørge om de ville med - og det lykkedes faktisk at få nogen med.. Vi prøvede at finde tilbage på den bar, vi var kommet fra, men jeg måtte jo desværre på et tidspunkt indrømme, at jeg ikke anede, hvor vi var henne. Til sidst lykkedes det os at finde hen til stationen, hvorfra jeg kunne vejen hjem. Malene snavede med en fyr Sicilien, som hun aftenen efter ignorerede på den fedeste måde, Maria satte sig ned og tissede midt på vejen og Anni lod som om hun var ædru. Jeg fik Tonis nummer og vi mødtes aftenen efter. Der findes ubehageligt mange billeder af os mens vi kysser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar