19. marts 2011

Nr. 18

Jeg er røvhamrende fuld, så i får den her røvhamrende tidligt!!!

Efter jeg var blevet lidt træt af ham Mads, smuttede jeg på en meget åbenlys måde og stødte en i en fyr, som jeg tror hed Lasse... måske. Han er nok den eneste fyr, jeg har kysset med, som har været lige så hjernedød fuld som jeg selv var. anyways - vi besluttede at gå en tur på en mark i bare tæer.. det havde lige regnet i en uge, så det var egentlig mere sump end mark.. Jeg tror vi var væk i rigtig lang tid, jeg kan i hvert fald huske at jeg tissede mere end en gang (IKKE på mig selv :P ). Jeg kan også huske at da vi kom tilbage var vi gået glip af ølstafet.. det er fandme nedtur! da vi så kom tilbage gik vi hver til sit uden at sige farvel. Senere så jeg ham stå og brække sig i hjørne af gården. NICE

4 kommentarer:

  1. Hahaha, hvor er det en genial blog! :-D

    SvarSlet
  2. me gusta mucho el blog!

    http://elbasaez.blogspot.com/
    http://beyourselfp.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Hey i would love for you to check out my blog and maybe follow?!
    xx

    SvarSlet