9. marts 2011

Nr. 8

ÅÅÅÅh nej. Sig hej til den største fejltagelse i mit liv (so far). Andreas Skov Helsing. Det var anden gymnasiefest efter jeg var startet i gymnasiet. - faktisk var det efter festen uden for Kebab House. Jeg sad på en bænk og stenede (det var min yndlingsbeskæftigelse efter gymnasiefesterne dengang) og Katja og Skov stod og snakkede sammen... tror jeg. Han lagde i hvert fald mega meget an på hende, og eftersom det her er før Katja begyndte at drikke så meget at hun gik i bro i mikroskopiske kjoler og dansede pole-dance op ad lygtepælene, afviste hun ham godt og grundigt! Da Skov nu engang er et svin begyndte han at tale grimt til hende og sige at hun havde en grim røv. Til dette behøvede han sammenligning og hvad er bedre end en hamrende fuld blondine på en bænk, så vupti var han ved at score mig i stedet for.. Jeg gider ikke engang prøve at finde på undskyldninger for hvorfor jeg ikke afviste idioten. Det var bare fandens dumt.. jeg gider heller ikke fortælle resten af historien. Jeg kan bare sige at jeg håber at han selv skulle betale for den knækkede håndvask!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar