13. marts 2011

Nr. 12

Jeg er ret sikker på at Lars var den første fyr, der bad mig om at få mit nummer. Det gjorde han på baggrund af denne aften: Jeg var til fødselsdag på byens diskotek (wuhuu!) og der var fri fadøl til kl 24.00 hvorefter jeg ikke måtte drikke mere, fordi jeg var under 18. Tror faktisk kun jeg var 16. En ting man hurtigt lærer mens man går i byen som mindreårig er, at er der mulighed for at drikke, så skal det udnyttes. Jeg startede med at snakke med Lars fordi jeg smed min lighter væk, og spurgte om jeg måtte låne hans hver gang. Derefter købte jeg en kebab, som jeg fik ham til at holde utallige gange, mens jeg gik ind for at drikke fri fadøl. Nu slår det mig faktisk at han stod udenfor hele aftenen.. Derefter blev jeg meget fuld, og ved ikke rigtig hvad jeg lavede, men et eller andet indtryk må jeg have gjort på ham, for han kom og bad om mit nummer inden han gik hjem.
Jeg tog hjem til ham på et tidspunkt, hvor vi så kyssede. Lars er forresten ham, der har en meget mærkelig pik. Den er meget kort og meget tyk. Den er ikke bygget til at have kondom på - tro mig, jeg prøvede ihærdigt!!

1 kommentar: