22. marts 2011

Nr. 21

Det er meget tæt på at jeg fortryder ham her mere end jeg fortryder Nr. 8. jeg var stadig kærester med Bjarke. Vi var til den første gymnasiefest i 2. g. Jeg dansede rigtig meget med Chris og talte rigtig meget med ham - og jeg snavede rigtig meget med ham. Jeg gider ikke på nogen måde at prøve at retfærdiggøre det, for det var fandme dumt. I starten havde jeg tænkt mig at holde det hemmeligt. Dagen efter fandt jeg så ud af at Amandas lillesøster og nogen andre havde set det. Det var først der, det gik op for mig, hvor meget jeg havde dummet mig. Godt nok var mit og Bjarkes forhold ikke det bedste i verden, og det ville under ingen omstændigheder have holdt ret længe. Men jeg havde bare ikke ønsket, at jeg skulle fucke det så meget up og gøre ham så ked af det. Manden var jo knust. Jeg slog op med ham en uge efter, jeg havde kysset med Chris, og han ville ikke tale med mig i 4 måneder. Den straf havde jeg da vist også fortjent.

Bonusinfo: jeg har haft sex med Bjarke (som var min introelev i 1.g) og Chris (som jeg var introelev for i 2.g) - LOL

8 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER din blog. Og også lidt at du altid kaster op og sidder på bænke i mørket. Det har jeg gjort alt for lidt.

    SvarSlet
  2. Haha, det skal man sku gøre, mens man er ung nok til det :D

    SvarSlet
  3. Hvorfor var der ikke nogen, der fortalte mig det? Næste gang jeg lovligt kan kaste op, er jeg nødt til at være gravid.

    SvarSlet
  4. der er en give away på min blog det kunne være i ville tjekke den ud?
    http://peacefulltigerblood.blogspot.com/p/give-away.html

    SvarSlet
  5. Cool nok blog ;)

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Bianca: ja, det er lidt ærgeligt, at der ikke er nogen, der fortæller én sådan noget :P jeg tror bare lidt jeg fandt ud af det, fordi jeg altid brækkede mig i 1.g, og der var ikke nogen der undrede sig over det - ligesom mig lærte mange andre først at drikke i gymnasiet :P

    Emma: Mange tak, ska du ha :D

    SvarSlet
  7. Måske er det fordi jeg aldrig rigtig har lært det. Måske skal jeg begynde nu, klokken kvart ti ti onsdag formiddag i mit 26. år.

    Det bedste er, at du får en til at mindes alle de kys man er blevet velsignet med.

    SvarSlet
  8. det lyder som en spændende idé - jeg siger, gør det! :D

    SvarSlet