8. marts 2011

Nr. 7

Mathias var min bedste venindes fætter. Jeg kan huske at for længe siden, var jeg lun på ham. Hun ville ikke have det, så vi lavede en "aftale" og at man ikke måtte blive kærester med nogen fra hinandens familie.. lorteregel. Dengang valgte jeg at følge den. Der var jo ingen grund til at blive uvenner over en dreng..
Men vi blev altså ved med at skrive. Var super dygtig til at skrive med drenge! mindre dygtig til at være sammen med dem i virkeligheden. Kender i den følelse, hvor det føles som om ens læber er limet sammen? Det var sådan jeg var dengang - nej vent, sådan er jeg stadig overfor drenge jeg ikke kender.
Vi mødtes en dag i sommerferien 2008. Det første han gjorde var at kysse mig. Det er da uhøfligt at kysse folk uden at sige hej først!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar