20. marts 2011

Nr. 19

Kære læsere, hvis i har ventet i længsel hele dagen, så vent ej længere - her kommer nummer 19!

Det er stadig samme fest, bare ret langt ud på natten, og jeg er lidt mere mudret og lidt mindre vågen. Jeg besluttede mig for, at jeg var for træt til at feste videre og for træt til at gå i seng, så jeg satte mig på en bænk ved siden af en fyr, der hedder Elias. Han fortalte mig, at han var meget kristen og ikke drak eller røg eller havde sex før ægteskab. Jeg troede blindt på hele historien, selvom jeg syntes det var ret mærkeligt, og han kørte joken ret langt ud, før han så gennemsnavede mig - og det var godt! Han ville gerne have lavet mere, men som sagt var jeg hamrende fuld - så jeg valgte at gå i seng rimelig hurtigt. Vi mødtes senere på Roskilde Festival 2009 og igen i 2010 og, jeg besøgte ham i sommerferien 2010 og han kom også og besøgte mig en måned efter i en weekend. Han er egentlig en super sød og sjov fyr, og god i sengen - men så droppede han mig.. hvilket måske var meget godt, for hvis jeg skulle være kærester med en, der bor så langt væk, ville jeg da blive sindssyg OG få for lidt sex. - og nu vi taler om sex. Det er fandme 3 måneder og 20 dage siden sidst! jeg siger det bare!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar