31. marts 2011

Nr. 30

Her kommer så min lidt bedre scoring fra samme aften :D Jeg synes selv han ser ret godt ud - ulempen er bare at han var 1.97 m og jeg er 1.63, så jeg følte mig ret meget som en dværg.. Mikkel var også en af Katjas venner, som hun lærte at kende på et sprogkursus i Tyskland. Der var også tre jyske piger med, som hun også kendte fra det sprogkursus.
Vi kom til at snakke sammen fordi han var festryger og jeg havde smøger - det var dengang, jeg stadig kunne ryge en pakke på en aften uden af få det dårligt af det. vi stod udenfor i snestormen, som de eneste, der stadig gad at gå ud i blæsevejret for at slukke nikotin-tørsten, og da jeg var fuld, og aldrig tager min jakke på, når jeg er fuld, var jeg med inde under Mikkels store frakke :) det var faktisk ret romantisk at stå tæt sammen under en jakke i en snestorm. og ja - også ret perfekt til et kys.
Vi skulle begge sove hos Katja, fordi ingen rigtig kunne komme hjem på grund af stormen. Da vi gik i seng, var der ikke så meget plads tilbage, så Mikkel og jeg delte en madras inde i stuen. Vi hyggede lidt under hans sovepose, og jeg kan fortælle, at han havde en skræmmende stor pik! Da jeg vågnede næste morgen, var jeg nøgen - der var afslørende lyst, Mikkel var allerede stået op, og jeg kunne på ingen måde finde min BH, og jeg nåede heller ikke at finde den, før Katjas tre veninder fra Jylland vågnede, som åbenbart havde sovet meget tæt på Mikkel og mig. Super pinligt! især fordi de snakkede med Katja, og de var jo alle sammen helt overbevist om at vi havde haft sex - hvilket vi faktisk ikke havde!!

2 kommentarer:

  1. Sej blog du har! Skal vi følge hinanden:)?

    ~ Yasses.blogspot.com

    SvarSlet
  2. mange tak :D jeg skal nok kigge forbi din blog
    - Anna

    SvarSlet