14. april 2011

Nr. 44

Jeg vil godt lige sige, at jeg synes det her er en ret god scoring :D Mia, Katrine, Line og Jeg havde været til koncert - forresten en virkelig virkelig fed koncert. Jeg havde vundet to billetter, som så blev til to backstagepas, så Mia og jeg følte os mega VIP :D Efter koncerten, som var den sidste på bandets tour tog vi med til efterfest. Der var rigtig mange mennesker og rigtig lidt plads og der var helt vildt tilrøget og vi besluttede ret hurtigt, at hvis vi skulle have det sjovt, var vi nødt til at drikke os godt fulde - og det gjorde vi så. Hvis der er noget Mia og jeg er gode til, så er det at drikke os godt fulde.
Jeg så en fyr, som lignede lidt Thure Lindhardt, og syntes at han så ret godt ud - og ret fuld ud. Jeg snakkede lidt med ham, og så prøvede han at kysse mig, men der tænkte jeg, at så let skulle han ikke få lov at score mig, solvom jeg helt sikkert var interesseret :P lidt senere kyssede vi så. Senere på aftenen kom Søren fra bandet hen til mig og sagde at han havde set mig kysse med Henrik (altså ham der ligner Thure Lindhardt). Og det var så der jeg fandt ud af at det var en af hans rigtig gode venner. lidt skægt egentlig. Da efterfesten lukkede, var jeg meget tæt på at tage med Henrik hjem, og havde på en måde glemt alt om Mia, som så ringede rigtig meget til mig - og så måtte jeg jo indse, at jeg ville være en super dårlig veninde, hvis jeg bare efterlod hende midt i byen langt hjemmefra midt om natten. Jeg gik tilbage og vi besluttede at prøve at finde den bar, som Søren og nogle andre ville tage hen på efter efterfesten. Vi havde ikke noget sted at sove, så vi havde besluttet at sove på hovedbanen, hvis vi ikke fandt noget, der havde åbent til den lyse morgen :P Vi gik lidt rundt, og havde egentlig lidt givet op, da jeg stoppede op og gloede ind af et tilfældigt vindue, og der sad Søren :) Så gik vi ind og drak os lidt mere fulde, og da Søren fandt ud af at vi havde tænkt os at sove på hovedbanegården eller i en opgang insisterede han på at vi lånte en madras hos ham. Så det gjorde vi. Da vi vågnede dagen efter var vi totalt smadrede og tænkte at vi hellere måtte se at finde hjemad.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar