13. april 2011

Nr. 43

Nr. 43 er en fyr der hedder Josef. Mia og jeg var hjemme hos Sara fra vores klasse i efterårsferien i 3.g og holdt hygge/druk-aften, fordi Sara var alene hjemme. Vi lavede aftensmad sammen og forsøgte at spille wii, som jeg overhovedet ikke kunne finde ud af. På et tidspunkt kom Saras ven Josef forbi. Vi fik drukket os halvfulde, det vil sige at jeg fik drukket mig ret fuld, og de andre var halvfulde. På et tidspunkt ret sent besluttede vi at gå i seng. Ida og jeg skulle sove på en luftmadras ude i stuen og Josef sov på Saras brors værelse.
  Mia faldt i søvn i løbet af no time, lige som hun plejer, men jeg var egentlig ikke rigtig træt, og det var Josef tydeligvis heller ikke. Jeg ved egentlig ikke om jeg måske har sidder og lagt lidt an på ham hele aftenen, men jeg kan forestille mig det :P i hvert faldt kom han hen til mig, efter at Mia var faldet i søvn og nogle kys udviklede sig hurtigt til noget vi besluttede at rykke ind på det andet værelse. Jeg havde sex med ham og gik bagefter ind og sov ved siden af Mia, som slet ikke havde lagt mærke til at jeg havde været væk. Hun sover virkelig tungt! Dagen efter tog vi i bonbonland med tømmermænd :D Forresten har Josef en virkelig nice overkrop!!!

2 kommentarer: