17. september 2012

Nr. 71

Tiden går stærkt, når man lige er startet på studie, ens roommate er ved at flytte ud, og man selv leder som en gal efter et sted at bo i København, så man kan slippe for at bruge næsten 20 timer på transport om ugen! Så ville jeg ønske jeg havde lidt mere tid til at skrive, så jeg ikke behøver at vælge mellem det eller nattesøvn, som nu, hvor klokken i skrivende stund er 01.28.

Nr. 71 har ikke noget navn... I hvert fald ikke et jeg kender eller kan huske. Det var på festivalen i år, hvor jeg fulgtes med to af mine veninder (som begge to har kærester - som sagt er jeg jo den eneste single i min vennegruppe). Vi havde været til en ufattelig dårlig koncert og var på vej tilbage til vores lejr, da to fyre stoppede os. Den ene henvendte sig til mine veninder, mens den anden trak mig lidt til side og begyndte at tale om et eller andet, jeg på ingen måde kan huske. Så spurgte han om han måtte kysse mig. Jeg sagde at det måtte han, hvis han bandt mine snørebånd. De var nemlig gået op, havde jeg opdaget og udelukkende fokuseret på, mens han talte om det, jeg ikke kan huske, hvad var. Det gjorde han så. Bandt snørebåndene og kyssede mig. Og så gik vi egentlig bare videre. Til dem der ikke har været på Roskilde Festival før kan jeg fortælle, at det er en ganske almindelig hændelse der. Det er sgu en helt anden verden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar