17. september 2012

Nr. 72

Der var faktisk en til på Roskilde. Og han var endda ret sød. Tæt på vores camp lå en flok fyre, som alle var der for første gang. De levede Roskilde-ånden fuldt ud og var fuldstændig skøre i låget. Jeg tror aldrig jeg så nogen af dem putte andet i hovedet end øl.. og jeg så dem mange gange! Jeg lider af den kendte pigesygdom, at når jeg drikker øl skal jeg tisse ca. hvert 10. minut, når jeg drikker øl, og eftersom deres camp lå på vejen til toiletterne, begyndte de meget hurtigt at snakke til mig, når jeg gik forbi. Jeg mistænker dem lidt for at tro at jeg gik forbi for at få opmærksomhed. Det fik jeg i hvert fald. De var også meget gavmilde. Jeg har slet ikke tal på, hvor mange øl, de fik hældt i mig. På et tidspunkt spurgte jeg en, der hed Steffen, om jeg måtte låne hans hat. Han svarede, at jeg måtte låne den for et kys. Man kan jo nærmest sige, at kys er en slags valuta i Roskilde-verdenen. Så jeg måtte jo betale prisen! Men jeg vil sige, at det ikke var med særlig meget modvilje fra min side, for han var ret sød. Og hatten var ret pæn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar