5. maj 2011

Nr. 50

Husk at sige tillykke med mit nr. 50-jubilæum :) her kommer den:
Mia og jeg var i påskeferien til koncert med et rigtig fedt rockband. Vi har startet en vente-kultur, hvor vi kommer rigtig tidligt og sidder ude foran spillestedet og venter - og drikker os rigtig fulde. Og denne koncert var ingen undtagelse. Det var rigtig godt vejr, så det var super hyggeligt. Vores eneste problem var, at det sidste tog gik 23.24, så vi ville være nødt til at gå før koncerten var helt slut, hvis vi ville være sikre på at nå det. Den anden mulighed var at gå i byen og tage morgentoget klokken kvart over 5. Vi tog valgmulighed nr. 2. Mia og jeg var blevet enige om at vi denne aften skulle finde nummer 50 til mig, så Mia var min wingwoman, hvilket gik både godt og dårligt. Hun fandt mig en rimelig good-looking guy, som jeg snakkede lidt med. Efter ikke så lang tid, gik vores samtale dog i stå, nok fordi han var så pissehamrende fuld og jeg (tro det eller ej) godt kan være ret genert overfor fremmede fyre. Så jeg tænkte "fanden ta' det" og kyssede ham.. Og så flygtede jeg fra ham bagefter fordi han var så fuld, at jeg ikke rigtig gad at snakke mere med ham. Men det lykkedes os at holde os vågne til morgentoget og komme hjem og sove :D

1 kommentar: