4. maj 2011

Nr. 49

I'm back! - i hvert fald lige for nu. Det betyder hverken at jeg er blevet student eller mindre stresset, men at jeg lige nu ikke ORKER mere skole, flere afleveringer, mere arbejde, flere pligter. Derfor hører jeg Smashing Pumpkins for fuld skrue og giver jeg her min 31. overspringshandling denne dag: nr. 49.

Dette kys foregik også på Baren - surprise, surprise. Jeg er efterhånden ved at indse, at jeg måske bør begynde at bevæge mig lidt væk fra denne lille by. Jeg kan i hvert fald konstatere, at der ikke er nogen fyre, der er værd at samle på, og at jeg ikke gider lade mig nøjes med noget, der ikke er værd at samle på. Kysset denne aften var et resultat af min altoverskyggende spontanitet (hello sarcasm, my old friend). Jeg var på Baren med Line den aften, og kan ikke rigtig huske i hvilken sammenhæng - men jeg ved at jeg misbrugte mit dankort, som jeg plejer. Jordbærshots er virkelig spild af penge. Vi sad sammen med et par af Lines venner, som jeg ikke kender særlig godt. En af dem var grønlænder. Her vil den opmærksomme læser lægge mærke til at det er den 3. grønlænder jeg har haft gang i (eller se nr. 39 og 43) hvis jeg ellers gjorde opmærksom på at de var grønlændere, da jeg skrev om dem. Jeg ved stort set intet om ham her, som forresten hedder Mikkel. Han kunne lige så godt have en kæreste, men hvis det er tilfældet havde han nok ikke kysset igen, da jeg kyssede ham. Bortset fra at han sagde "arj, det går ikke", hvortil jeg svarede "jo, jo, det går fint" og kyssede videre. hæhæhæ

2 kommentarer: