24. juli 2012

Nr. 69

SÅ! nu tager jeg mig sammen, så i kan få flere saftige detaljer fra mit lige nu rimelig deprimerende singleliv!!! Her får i nummer 69.

Vi var i byen og fejre min venindes fødselsdag på en bar inde i byen. Vi havde varmet rigtig godt op hjemmefra med god rødvin og øl, og nåede også kun lige i byen til midnat. Vi skulle mødes med en fyr fra vores skole, som jeg lidt havde planer om at skulle score, men det gik godt og grundigt i vasken, da han var så æskestiv, at han knap nok vidste hvad han selv hed. Heldigvis var baren fyldt med fyre, og min veninde og jeg faldt hurtigt i snak med nogle fyre, som havde fået lige så meget at drikke som os selv. Forresten er det altid en god ide at have en mørkhåret skønhed med i byen til at tiltrække fyre - min skønhed tiltrækker nemlig så mange, at der også er nok til mig!! :D Vi gik videre til en diskotek, hvor min veninde begyndte at sidde meget tæt med en af fyrene. Jeg kan ikke huske om de kyssede, men jeg kan huske at jeg fik en svær træng til at kysse den fyr jeg snakkede med - Anton. Og det viste sig at være en god beslutning. Næste morgen vågnede jeg nemlig op hos ham efter skidegod sex..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar