14. august 2011

Nr. 63

Det har været en ret begivenhedsrig nat. Jeg mødte nummer 63, da jeg var i byen i fredags. Jeg var egentlig på vej hjem, men han syntes ikke, at jeg allerede skulle gå, så jeg blev og drak en øl men ham, og kyssede lidt med ham i baren, og det endte med at han tog med mig hjem og sov. I går var han til fest i en by i nærheden og spurgte om han måtte komme hjem til mig og sove. Det sagde jeg ja til, for det havde faktisk været rigtig hyggeligt, at have ham sovende den første nat. Jeg var egentlig ret træt og havde tømmermænd og han var også træt, så vi sov allerede omkring midnat, men vi kom ikke til at sove ret længe. Kl 2 om natten bankede nogen på døren til min lejlighed. Jeg valgte først at ignorere det, fordi jeg bare ville sove og jeg tænkte at det bare var nogen, der lavede fis og ballade. Men de blev ved med at banke på og til sidst gik Kasper ned for at se, hvem det var. Jeg satte mig op i sengen, mens han gik ned til døren og så at der var helt lyst og orange ude foran vinduerne ud til haven. Så råbte Kasper at der var ild i huset. Det var min underbos lejlighed, der brændte. Jeg tror aldrig jeg er kommet så hurtigt ud af sengen og ud af huset. Så der stod jeg klokken lidt over to om natten med en fyr, jeg lige havde mødt dagen før og så min underbos lejlighed brænde. Heldigvis kom der rimelig hurtigt kontrol over branden og der skete ikke noget med min eller de andre lejligheder i bygningen. Men min underbos lejlighed er godt nok ikke meget værd længere. Jeg fik noget af en forskrækkelse, men jeg er glad for at Kasper var der, selvom jeg kun havde kendt ham i omkring et døgn..

3 kommentarer:

  1. Oh my! Godt der ikke skete noget med jer!

    SvarSlet
  2. kæmpe chok. Vi havde engang nogle der satte ild til vores tag kl. 3 om natten, så jeg ved udemærket hvor rystende det kan være.

    Jeg er glad for du er okay!

    SvarSlet
  3. Jeg priser mig også lykkelig for, at der ikke skete mere. Man regner jo ikke ligefrem med at sådan noget sker, så man bliver virkelig skræmt.!

    SvarSlet