4. juli 2011

Nr. 55

Nr. 55 var en fyr jeg ikke havde troet, jeg skulle ende med. Et par veninder og jer var på Baren efter at have drukket godt igennem hjemme hos mig. Jeg var i scorehumør (det er jeg egentlig ret tit) så jeg brugte tiden på at se om der var noget, der var værd at bruge tid på. Sent på aftenen lagde jeg mærke til to lidt ældre fyre - 7-8 år ældre end mig - hvoraf den ene så ret interessant ud. Han hed Dennis. Jeg endte med at tage med ham hjem, da Baren lukkede. Det var allerede morgen der, og jeg var ved at blive ret træt, men det ville jo være ærgerligt at smide en nats arbejde væk og så bare gå hjem, så jeg tog med ham hjem alligevel. Vi kom hjem til ham og da kom jeg i tanker om at man aldrig skal tage med en fyr hjem uden at have kysset med ham først. For vi kyssede først, da vi var hjemme ved ham, og der var bare alt for meget tunge! men som hævn for at han kyssede dårligt faldt jeg i søvn før vi nåede at have sex. og det bedste ved det hele er at han lige havde givet mig finger, og jeg havde fået en god orgasme, og han fik ingenting :P jeg tror at han har følt sig godt snydt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar